تحقیق درباره بررسی کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی

تحقیق درباره بررسی کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی

تحقیق درباره بررسی کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی

"توصیف بررسی کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی تحقیق درباره بررسی کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی فصل کتاب"

قالب فایل(ورد)لینک دانلود پایین صفحهتعداد صفحه:5بخشی از متنبررسي درس دوم ,از فصل دوم كتاب  جامعه شناسي سال سوم علوم انسانيسئوال 1-اهداف اين درس را درسه قلمرو شناختي ’مهارتي’و نگرشي مشخص كنيد: الف)در قلمرو شناختي:      1-انتظار مي رود دانش آموز اساس داوري در مورد نابرابري ها را بداند .      2-انتظار مي رود دانش آموز مفهوم شايسته سالاري را بفهمد.     3-دانش آموز بتواند تاثير شايسته سالاري در برخورداري افراد از مزاياي اجتماعي را         توضيح دهد.     4-انتظار مي...

تحقیق درباره بررسی کتاب جامعه شناسی سال سوم علوم انسانی

قالب فایل(ورد)

لینک دانلود پایین صفحه

تعداد صفحه:5

بخشی از متن

بررسي درس دوم ,از فصل دوم كتاب  جامعه شناسي سال سوم علوم انساني

سئوال 1-اهداف اين درس را درسه قلمرو شناختي ’مهارتي’و نگرشي مشخص كنيد:

 الف)در قلمرو شناختي:

      1-انتظار مي رود دانش آموز اساس داوري در مورد نابرابري ها را بداند .

      2-انتظار مي رود دانش آموز مفهوم شايسته سالاري را بفهمد.

     3-دانش آموز بتواند تاثير شايسته سالاري در برخورداري افراد از مزاياي اجتماعي را

         توضيح دهد.

     4-انتظار مي رود دانش آموز عادلانه بودن يا نبودن توزيع مزايا بر اساس ويژگي هاي

         انتسابي را توضيح دهد. .

     5-انتظار مي رود دانش آموز تعريفي از تبعيض و فمينيسم ياد گيرد.

 ب )در قلمرو مهارتي :

     1-دانش آموز بتواند در مورد ارزشهاي جامعه خود يا جوامع ديگر داوري كند.

     2-دانش آموز بتواند عادلانه بودن يا نبودن توزيع مزايا را در گروه و جامعه تشخيص 

        دهد.

    3-دانش آموز بتواند علت نابرابري در توزيع مزايا (بر مبناي ويژگي هاي اكتسابي و

        انتسابي )را پيدا كند .

    4-دانش آموز بتواند عقايد فمينيستي را تجزيه و تحليل كند .

    5-دانش آموز بتواند در مورد طبيعي بودن يا نبودن توزيع مزايا براساس اكتسابي

       يا انتسابي استدلال كند .

    6-دانش آموز مصاديقي از تبعيض را در جامعه شايسته سالاري يا پادشاهي بيابد .

ج –در قلمرو نگرشي  :

      1-دانش آموز نگرش مثبت در مورد تاثير ارزشهاي جامعه بر توزيع مزايا پيدا

       مي كند و آنرا بعنوان عامل مهم و تاثير گذار مي پذيرد .

     2-نگرش مثبت در مورد برابري زن و مرد در ذهن دانش آموز ايجاد مي شود .

     3-نگرش مثبت در مورد مستمر بودن  ويژگي هاي اكتسابي در كسب مزايا ايجاد

        مي شود .







محصولات مرتبط:
  • تحقیق درباره عوامل موثر در تشکیل و تخریب خاکها
  • تحقیق درباره عوامل تاثیر گذار مبلغان بر جوانان
  • تحقیق درباره عوامل موثر در توسعه کشاورزی
  • تحقیق درباره عملیات کربلای پنج
  • تحقیق درباره عوامل و کارگزاران تغییر
  • تحقیق درباره عناوین و اسامی قرآن کریم
  • تحقیق درباره علیه حجاب اسلامی
  • تحقیق درباره زندگینامه آیت الله علامه حلی
  • تحقیق درباره علت دین گریزی جوانان چیست و چگونه میتوان آنها را از این راه منصرف کرد
  • تحقیق درباره علف هرز جو
  • پاورپوینت درباره پدافند غیر عامل
  • تحقیق در مورد شغل پليس
  • پاورپوینت در مورد نجوم در اسلام
  • تحقیق در مورد نبوت
  • تحقیق در مورد پروژه میدان شهدا 12 ص
  • پروژه درباره تست وکارایی نرم افزار توسط برخی از ابزارهای Jmeter و معرفی کامل جیمیتر و ابزارهای آن
  • تحقیق در مورد پنبه 16 ص
  • تحقیق در مورد کارگزینی
  • تحقیق در مورد کاربرد چوپ در ساختمان و پله ها رشته عمران
  • پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
  • پاورپوینت درباره پدافند غیر عامل
  • پروژه درباره تست وکارایی نرم افزار توسط برخی از ابزارهای Jmeter و معرفی کامل جیمیتر و ابزارهای آن
  • پاورپوینت در مورد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
  • پاورپوینت درباره مهارت های ارتباط زناشویی
  • پاورپوینت در مورد نجوم در اسلام
  • تحقیق در مورد فیزیک اتمی 15 ص
  • پاورپوینت درباره بیماریهای خودایمنی
  • تحقیق در مورد کارگزینی
  • پاورپوینت در مورد بررسی پیش نویس لایحه قانون جامع مدیریت شهـری (2)
  • تحقیق در مورد تاجر