نقش اینترنت در روابط عمومی

نقش اینترنت در روابط عمومی

نقش اینترنت در روابط عمومی

"نقش اینترنت در روابط عمومی نقش اینترنت در روابط عمومی ابزار های روابط عمومی اخلاق رسانهای ارتباط روابط عمومی و اینترنت اینترنت و روابط عمومی تفاوت روابط عمومی دامنه روابط عمومی دانلود پروژه "

عنوان: نقش اینترنت در روابط عمومیقالب بندی: WORDتعداد صفحات: 21این تحقیق در مورد نقش اینترنت در روابط عمومی می باشد و تأثیر اینترنت در روابط عمومی سازمانی را مورد بررسی قرار می دهد. این تحقیق به دانشجویان رشته های روابط عمومی ، مدیریت ، فناوری اطلاعات و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.مقدمه :روابط عمومی‌‌ها به دلایل مختلف باید بتوانند گام به گام و در عین حال با سرعتی قابل قبول، روش‌های سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزار روابط عمومی الکترونیک، وظایف خود را انجام دهند و یا تلفیقی از روابط عمومی سنتی و الکترونیک را بکار گیرند؛ چرا که مخاطب امروز با مخاطب دیروز متفاوت است. مخاطبان امروزی، خود به دنبال اطلاعات رفته و منتظر دریافت اطلاعات از دیگران نیستند، بنابراین روابط عمومی‌ها باید بتوانند با استفاده از شیوه‌های نوین، اطلاعات لازم مخاطب را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار وی قرار دهند.حجم وسیع اطلاعات و داده‌های گسترده که هر روزه نیز بر میزان آن افزوده می‌شود، یکی دیگر از الزامات حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک محسوب می‌شود، چرا که روش‌های سنتی قادر به دسته‌بندی و ایجاد امکان دسترسی به حجم بالای داده‌های سازمان‌های اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و خدماتی نیستند و تنها روابط عمومی الکترونیک می‌تواند با استفاده از فناوری‌های نوین این علم، این مشکل را مرتفع کند.عصر ارتباطات و اطلاعات، شرایط بین‌المللی و بهره‌گیری از رایانه و اینترنت در معادلات بین‌المللی، دیگر ضرورت اجتناب‌ناپذیر پرداختن به روابط عمومی الکترونیک است، به گونه‌ای که دیگر نمی‌توان اطلاعات دنیا را از طریق اینترنت دریافت کرد و با روش‌های سنتی و معمول به آن‌ها پاسخ داد. در چنین شرایطی تنها از طریق روابط عمومی الکترونیک، تعامل‌ با کشورهای دنیا قابل توسعه بوده و می‌توان به آن عمق بخشید.در این جا باید یادآور شد، حرکت آزاد اطلاعات و آگاهی‌رسانی همگانی و توسعه انسانی، قدرت‌بخشی مردم و مشارکت بیشتر آن‌ها در فرایند تصمیم‌سازی، کاستن از تنش‌ها و مخاصمه‌های قومی، منطقه‌ای و بین‌المللی، ارتقای سطح سواد عمومی و … نتیجه بهره‌گیری صحیح از فنآوری‌های نوین اطلاعاتی (IT) است.نقش حیاتی روابط عمومی در سازمانامروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه...

نقش اینترنت در روابط عمومی

عنوان: نقش اینترنت در روابط عمومی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 21

این تحقیق در مورد نقش اینترنت در روابط عمومی می باشد و تأثیر اینترنت در روابط عمومی سازمانی را مورد بررسی قرار می دهد. این تحقیق به دانشجویان رشته های روابط عمومی ، مدیریت ، فناوری اطلاعات و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.

مقدمه :

روابط عمومی‌‌ها به دلایل مختلف باید بتوانند گام به گام و در عین حال با سرعتی قابل قبول، روش‌های سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزار روابط عمومی الکترونیک، وظایف خود را انجام دهند و یا تلفیقی از روابط عمومی سنتی و الکترونیک را بکار گیرند؛ چرا که مخاطب امروز با مخاطب دیروز متفاوت است. مخاطبان امروزی، خود به دنبال اطلاعات رفته و منتظر دریافت اطلاعات از دیگران نیستند، بنابراین روابط عمومی‌ها باید بتوانند با استفاده از شیوه‌های نوین، اطلاعات لازم مخاطب را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار وی قرار دهند.

حجم وسیع اطلاعات و داده‌های گسترده که هر روزه نیز بر میزان آن افزوده می‌شود، یکی دیگر از الزامات حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک محسوب می‌شود، چرا که روش‌های سنتی قادر به دسته‌بندی و ایجاد امکان دسترسی به حجم بالای داده‌های سازمان‌های اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و خدماتی نیستند و تنها روابط عمومی الکترونیک می‌تواند با استفاده از فناوری‌های نوین این علم، این مشکل را مرتفع کند.

عصر ارتباطات و اطلاعات، شرایط بین‌المللی و بهره‌گیری از رایانه و اینترنت در معادلات بین‌المللی، دیگر ضرورت اجتناب‌ناپذیر پرداختن به روابط عمومی الکترونیک است، به گونه‌ای که دیگر نمی‌توان اطلاعات دنیا را از طریق اینترنت دریافت کرد و با روش‌های سنتی و معمول به آن‌ها پاسخ داد. در چنین شرایطی تنها از طریق روابط عمومی الکترونیک، تعامل‌ با کشورهای دنیا قابل توسعه بوده و می‌توان به آن عمق بخشید.

در این جا باید یادآور شد، حرکت آزاد اطلاعات و آگاهی‌رسانی همگانی و توسعه انسانی، قدرت‌بخشی مردم و مشارکت بیشتر آن‌ها در فرایند تصمیم‌سازی، کاستن از تنش‌ها و مخاصمه‌های قومی، منطقه‌ای و بین‌المللی، ارتقای سطح سواد عمومی و … نتیجه بهره‌گیری صحیح از فنآوری‌های نوین اطلاعاتی (IT) است.

نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان

امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد. روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می کند. روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است. پس لازم است که مدیر و کارکنان صددرصد به وی اعتماد داشته باشند. روابط عمومی آئینه زیبایی هاست. یک اتاق شیشه ای است که از هر طرف آن، همه چیز زیبا دیده می شود. روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه است. روابط عمومی است که باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا بنمایاند. روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند. امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد. صاحب نظران معتقدند اگر نقش روابط عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، بومی کردن سرمشق های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در اینصورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی باشد.

سازمان را می توان به عنوان سیستمی از پردازش اطلاعات در نظر گرفت که اطلاعات مرتبط با هدف را از محیط گرفته و آن را همان گونه که برای اثر بخشی سازمانی مورد نیاز است پردازش کند. با این اوصاف، داشتن اطلاعات موثق و به موقع با توجه به هدف و ساختار سازمانها، بزرگترین سرمایه یک سازمان به حساب می آید و حیات سازمان به داشتن یک ارتباط دو سویه درون سازمانی و برون سازمانی، انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد. از آنجایی که روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان آن است، در این جاده دو طرفه قادر است سیاست ها، برنامه ها و عملکردهای سازمان را به مخاطبان از یک سو و نیازها، خواستها ، دیدگاه ها و نظرات مخاطبان را به سازمان از سوی دیگر منتقل کند. هر چه این شبکه توزیع و تقاضا، برنامه ریزی شده تر و منسجم تر رفتار کند سازمان و مخاطبان آن ضمن رضایتمندی از وضعیت ارتباط ، در جایگاه خود ارتقاء می یابند.

فهرست مطالب

مقدمه 
نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان
وظایف روابط عمومی در سازمان
روابط عمومی در عصر جديد
نقش و انعطاف پذیری اینترنت
حوزه و دامنه روابط عمومی اینترنتی
اهميت، نقش و كاركردهاي اطلاع رساني در روابط عمومي
اخلاق رسانه اي در روابط عمومي
رسانه و ابزارهاي قدرت در روابط عمومي
تفاوت روابط عمومی و تبلیغات
نتیجه گیری
منابع







محصولات مرتبط:
  • نقش دانش آموزان در دفاع مقدس و جنگ نرم
  • پرسش مهر 96 چگونه باید در محیط مدرسه تحمل ، احترام به افکار دیگران ، اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟
  • فضای مجازی و آسیب های آن
  • استادیوم آشیانه پرنده پکن
  • نقش دانش آموزان در دفاع مقدس و جنگ نرم
  • پرسش مهر 96 چگونه باید در محیط مدرسه تحمل ، احترام به افکار دیگران ، اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟
  • ایدز
  • فضای مجازی و آسیب های آن
  • پدافند عامل و غیر عامل
  • نقش ورزش بر سلامت
  • پرورش قارچ دکمه ای
  • قدرت و استقامت عضلانی
  • کانال های توزیع
  • استادیوم آشیانه پرنده پکن
  • نقش اینترنت در روابط عمومی
  • حجاب و عفاف
  • زندگینامه و آثار سهراب سپهری
  • نمودار ER بیمارستان
  • پاورپوینت میلگرد
  • پاورپوینت معماری پایدار
  • دیود و انواع آن
  • بررسی فقهی و حقوقی تعدیل وجه التزام
  • نقش تربیت بدنی در جامعه
  • تأسیس کارگاه تیرچه بلوک
  • زن در حقوق خانواده
  • حقوق کامن لا
  • خیار حیوان در حقوق ایران فقه امامیه و فقه مذاهب اربعه
  • حقوق جزا
  • حقوق تجارت
  • وینگ چون
  • تغذیه در ورزشکاران استقامتی
  • تاریخچه ورزش تیراندازی
  • شناسایی استراتژی کنترل تعادل در اجرای بالانس روی پارالل
  • تمرینات چابکی